Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Marknadsföring

Vår sektion har en stark tradition av forskning med konsumtion som plattform för att förstå dess konsekvenser för marknader och samhälle. Forskningen utgår från olika teoretiska perspektiv och metodologiska ansatser. Vi utforskar bland annat konsumenters beteende, hur företag skapar värde, hur marknader skapas och hur kulturella och samhälleliga dynamiker formar konsumtion och marknadsföringsfenomen.

Sektionen ger en rad fristående kurser på både grundläggande och avancerad nivå, kurser inom ramen för Ekonomprogrammet  samt ett Master of Science Program: Marketing and Consumption.

 

 

 

 

Sidansvarig: Emma Fröjd|Sidan uppdaterades: 2017-01-18
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?

Denna text är utskriven från följande webbsida:
http://fek.handels.gu.se/sektioner/marknadsforing/
Utskriftsdatum: 2017-12-16