Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Lena Mossberg

Professor

Lena Mossberg
Professor
Marknadsföring
Akademisk grad: Docent,
lena.mossberg@handels.gu.se
031-786 1539

Rumsnummer: J914
Postadress: Box 610, 40530 Göteborg
Besöksadress: Vasagatan 1 , 41124 Göteborg


Företagsekonomiska institutionen (Mer information)
Box 610
405 30 Göteborg
www.fek.handels.gu.se
fek@handels.gu.se
Fax: 031-786 1466
Besöksadress: Vasagatan 1 , 411 24 Göteborg

Om Lena Mossberg

Forskningsområden

  • Marketing and consumer experiences
  • Services marketing
  • Culinary tourism
  • Tourism marketing

Undervisningsområden

  • Marketing and consumer experiences
  • Services marketing
  • Culinary tourism
  • Tourism marketing

Visar 1 - 10 av 60

2020

Customer information sharing and new service development: is there a link?
T. Busagara, N. Mori, Lena Mossberg, D. Jani, Tommy D. Andersson
Bottom Line, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2020
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Entrepreneurial orientation in the hospitality industry: evidence from Tanzania
Njoroge Msafiri, Wineaster Anderson,, Lena Mossberg, Omari Mbura
Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2020
Artikel i vetenskaplig tidskrift

2019

Competing orders of worth in extraordinary consumption community
Lena Mossberg, Frank Lindberg
Consumption, markets & culture, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Toward a framework of experience quality assessment in cultural tourism,
D Eide, Lena Mossberg
In D. A. Jelinĉić & Y. Mansfeld (Eds.), Creating and Managing Experiences in Cultural Tourism, World Scientific Publishing., New Jersey, World Scientific, Kapitel i bok 2019
Kapitel i bok

Value in tourist experiences: How nature-based experiential styles influence value in climbing,
M Vespestad, Frank Lindberg, Lena Mossberg
Tourist Studies, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2019
Artikel i vetenskaplig tidskrift

2018

Guide Performance - Co-created Experiences for Tourist Immersion
Lena Mossberg, M Hanefors, A-H Hansen
In N. Prebensen, J. Chen & M. Uysal (Eds.) Value Creation in Tourist Experiences, CABI, 2nd edition, Wallingford, Oxfordshire, UK , CABI, Kapitel i bok 2018
Kapitel i bok

Co-creation methodologies for students’ employability in the food sector: some evidence from the FOODbiz project
Chiara Rinaldi, Eva Maria Jernsand, Lena Mossberg
27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research, Alta, Norway, 24-26 September, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 2018
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

2017

Tour guides’ performance and tourists’ immersion: facilitating consumer immersion by performing a guide plus role
Ann Heidi Hansen, Lena Mossberg
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Artikel i vetenskaplig tidskrift 2017
Artikel i vetenskaplig tidskrift

Exploring consumers’ value co-creation in festival context using a socio-cultural lens
Sandhiya Goolaup, Lena Mossberg
The Value of Events. Edited by John Ambrecht, Erik Lundberg, Tommy D. Andersson och Donald Getz., Taylor and Francis, Kapitel i bok 2017
Kapitel i bok

Visar 1 - 10 av 60

Sidansvarig: Malin Tengblad|Sidan uppdaterades: 2016-06-29
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?