Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Eva Ossiansson

Universitetslektor

Eva Ossiansson
Universitetslektor
Marknadsföring
Akademisk grad: Doktor,
eva.ossiansson@handels.gu.se
031-786 1502
0708-439280

Rumsnummer: J918
Postadress: Box 610, 40530 Göteborg
Besöksadress: Vasagatan 1 , 41124 Göteborg


Företagsekonomiska institutionen (Mer information)
Box 610
405 30 Göteborg
www.fek.handels.gu.se
fek@handels.gu.se
Fax: 031-786 1466
Besöksadress: Vasagatan 1 , 411 24 Göteborg

Om Eva Ossiansson

Visar 61 - 70 av 72

2000

1999

Retailer Brands - A Threat, An Opportunity or A Reality?
Eva Ossiansson, Hanna Nätt
The Retailing and Brand Management Seminar, LIFS, Lunds University, Lund, april, Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet) 1999
Konferensbidrag (offentliggjort, men ej förlagsutgivet)

1997

Strategic Relations in the Grocery Market - A Swedish Case Study
Eva Ossiansson
Competitive Paper at the European International Business Academy, 23rd Annual Conference, Stuttgart, december, Paper i proceeding 1997
Paper i proceeding

Nätverk i förändring- En studie av svenska dagligvarukedjor och dess leverantörer
Eva Ossiansson
Göteborg, Göteborg University, Doktorsavhandling 1997
Doktorsavhandling

1996

Channel Relationships - A Swedish Case Study.
Eva Ossiansson
Paper at the Nordic Workshop on Interorganizational Research, Oslo, augusti, Paper i proceeding 1996
Paper i proceeding

1995

The Role of Chains of Convenience Goods in the Network - A Study of the Interaction Process, Relations and Connections between Buyers and Sellers in the Swedish Market for Convenience Goods.
Eva Ossiansson
Competitive Paper at The 8th World Conference on Research in the Distributive Trades, Milan, augusti, Paper i proceeding 1995
Paper i proceeding

1994

The Role of Chains of Convenience Goods in the Network - A Study of the Interaction Process between Buyers and Sellers in the Swedish Market for Convenience Goods
Eva Ossiansson
Paper at the Nordic Workshop on Interorganizational Research, Ålborg, augusti, Paper i proceeding 1994
Paper i proceeding

1991

Analysis of the Importance of Coupons to Manufacturers, Retailers and Consumers
Eva Ossiansson
Working Paper at The 20th European Marketing Academy, EMAC, Dublin, maj, Paper i proceeding 1991
Paper i proceeding

Visar 61 - 70 av 72

Sidansvarig: Malin Tengblad|Sidan uppdaterades: 2016-06-29
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?