160 diplomerades under högtidliga former på Handelshögskolan

Lördagen 14 november diplomerades 160 studenter på Handelshögskolan. Studenterna och deras anhöriga fick vara med om högtidliga ceremonier.

Denna diplomering var för studenter från Handelshögskolans ekonomprogram, Handelshögskolans logistikprogram, Samhällsvetenskapligt miljövetarprogram eller som tagit Ekonomie/filosofie kandidatexamen genom fristående kurser. Eftersom intresset varit så stort för årets diplomering delades den upp i två på varandra följande ceremonier.

Varje ceremoni bestod av en timmes intensivt program med tal från Vicerektor Olof Johansson-Stenman, kårrepresentant samt alumnen Cindy Andersen från IKEA som var högtidstalare. Vicerektorn delade ut diplomen och Bolagsstämmorna stod för de musikaliska inslagen.

Se bildspel från Diplomeringen, öppnas i nytt fönster

Alla bilder är tagna av fotograf Carina Gran

Gruppbild ceremoni 1